IT specialisti

Pomáháme najít firmám vhodné IT specialisty a IT specialistům nové kariérní výzvy.

Zajišťujeme benchmark a deep-dive IT rolí z důvodů porozumnění potřebám / problematiky společnosti, tak abychom pro Vás našli ideální kandidáty.

Konzultujeme možnosti, jak Vaši společnost udělat atraktivní pro budoucí interní či externí kandidáty.

Pro Vaše projekty umíme vytvořit Micro teamy, které pokrejou End-2-End dodávku Vašich služeb.

Zaměřujeme se na speciality:

  • Projektový manager (Prince2, PMI)
  • DevOPS
  • IT analytik
  • Programátor (JAVA, .NET, C#)
  • IT tester

V případě potřeby dokážeme zastřešit i mezinárodní zdroje (off-shore)

Poradenství / konzultace

Microsoft Azure

  • Azure Solutions Architect Expert (certifikace AZ-303, AZ-304)
  • Azure Security Engineer (certifikace AZ-500) – bezpečnost v Azure

Zkušenosti se síťovou infrastrukturou a bezpečností

  • Konektivita z on-premise – IPSec VPN, ExpressRoute
  • Propojování sítí v Azure
  • Routing a Firewalling
  • Zabezpečení Azure zdrojů (storages, SQL databases) – firewally, private linky
  • Kompletní správa Azure Active Directory včetně bezpečnosti
    • AD Connect
    • MFA
    • Conditional access
    • Privileged identity management
    • Identity protection
  • Implementace, zabezpečení, zálohování a správa Azure zdrojů
  • Monitoring – Log Analytics, Alerty, Azure Defender for Cloud, Sentinel
  • Automatizace – ARM templaty, Automation accounts
  • Optimalizace nákladů – tagování, cost management
  • Implementace AKS

AWS (Amazon)

Znalost na úrovni

  • AWS Solution Architect Associate
  • Zkušenosti se síťovou infrastrukturou a bezpečností
  • Konektivita z on-premise – IPSec VPN
  • Propojování sítí v AWS
  • Routing a Firewalling
  • Monitoring – CloudWatch
  • Implementace, zabezpečení, zálohování a správa AWS zdrojů

GCP (Google)

Základní správa prostředí GCP

  • Uživatelé – synchronizace účtů z Azure AD
  • Konektivita z on-premise
  • Příprava síťové infrastruktury pro projekty

Školení

Digital transformation

HARMONOGRAMU ŠKOLENÍ/ Workshopu

  • Cíl školení – Zaměření na Úspěšné řízení/dodávku End-to-End ICT služby
  • Forma školení – Online / Onsite
  • Forma vedení školení – Vysvětlení oblasti teorie a následná diskuze s účastníky o možné aplikace dané teorie v praxi (Příklady implementace + konzultace možného přístupu implementace)
  • Jazyk – čeština/ AJ při použití mezinárodní terminologie
  • Délka školení – 2 dny (od 09:30 hod.- 12:30 a 13:30 – 16:00)
  • Obsah školení – Níže uvedené 3 tematické oblasti by byli rozvrženy do 2denního školení
1) DEFINICE SLUŽBY
  • Co definuje obsah poskytované ICT služby?
    • Jak se tvoří hodnota služby
    • Jak se tvoří tzv. „digital service experiences“ v návaznosti na value-driven, data-driven a user-centred service designu
  • Jaké vstupy a faktory jsou vyžadovány pro sestavení E2E služby?
    • Strategy/ Demand/ Portfolio management (Jak řízení Portfolia přispívá k dodávce vytvoření hodnoty služby)
    • Jak podporovat způsob myšlení (Attitude, Behaviour, Culture)
    • Kvalitativní požadavky/ISO normativní požadavky
    • Maturity Level (Porozumění pojmům vzájemná připravenost a vyspělost)
  • Customer journey
    • K čemu slouží?
    • Jak se tvoří, vyhodnocuje a zlepšuje „Customer journey“
2) ŘÍZENÍ SLUŽBY
  • Řízení vztahů mezi IT a Businessem
    • Pochopení potřeb Businessu na IT
    • Co vyžaduje řízení vztahů mezi IT a Businessem
  • Řízení vztahů se zákazníkem
    • Pochopení způsobům navazování vztahů s uživateli a posilování vztahů s uživateli/ zákazníky
    • Pochopení různých přístupů k rozvíjení schopností poskytovatele služby směrem k zákazníkovi/ uživateli služby
    • Jak rozvíjet vztahy se zákazníky (kolaborace)
  • Řízení dodavatelských vztahů
    • Pochopení různým typům vztahů s dodavateli a partnery a tomu, co vyžaduje jejich řízení
    • Jaká jsou výhody/nevýhody/rizika jednotlivých smluvních vztahů
  • Smluvní oblast řízených vztahu s externími dodavateli IT služeb
    • Pochopení, jak Service level management přispívá k řízení servisních vztahů
    • SLA/OLA/Partnerské smlouvy v návaznosti na dodavatelské vztahy (Jaká smlouva podporuje, který typ vztahu? Vymezení rozdílu mezi smlouvami)
3) OPTIMALIZACE SLUŽBY
  • Co vyžaduje optimalizace ICT služeb
    • Pochopení metod měření efektivity dodávky služeb, CX a UX
    • Pochopení metod sledování a monitorování hodnoty služby (přes výsledek/ riziko/náklady a zdroje)
  • Optimalizace ICT služeb přes tvorbu hodnotových řetězců (Value Streams)
    • K čemu slouží?
    • Jak je definujeme?
    • Jak je měříme?
    • Jak je optimalizujeme?

1. Certifikované kurzy

OBLAST řízení a optimalizace IT služeb (ITSM)
  • ITIL 4 Foundation
  • ITIL 4 Create, Deliver & Support
  • ITIL4 Drive Stakeholder Value
  • ITIL4 High Velocity IT
  • ITIL 4 Direct, Plan & Improve
  • ITIL4 Digital & IT Strategy
OBLAST Projektového řízení
  • PRINCE2 Foundation
  • PRINCE2 Practitioner
  • PRINCE2 Agile Foundation
  • PRINCE2 Agile Practitioner
OBLAST Programového řízení
  • Managing succesful programs

2. Necertifikované kurzy

OBLAST řízení IT služeb
  • IT4IT
  • Lead Auditor ISMS – ISO 27001

3. Procesní assesmenty /audity (Maturity Level) s navazujícím návrhem a implementací jednotlivých procesů/procesních rámců (jako jsou ITIL a PRINCE2)

4. Podpora/ konzultace v oblasti řízení a optimalizace ICT služeb

Máte zájem o naše služby? Neváhejte nás kontaktovat!